جستجو

Apr 13, 2012

شرمساری تاریخی برای اپوزیسیون ها وآقای آرام حصامی دربرنامه ی آخرین لحظه ازکانال یک ۱۳ آوریل



دکتر "سیامک شجاعی" -استاد دانشگاه در آمریکا- سه شنبه 22فروردین (April.10) راجع به گردهمایی نمایندگان گروه های اپوزیسیون در مریلند واشنگتن گفت: «از این کنفرانس ها و از این جلسات بسیار تشکیل شده است. طی یکسال گذشته، بعد از اینکه مسأله مصر و تونس و لیبی به وجود آمد، بسیاری مشتاق شدند که خودشان را بزک کنند و کاندیدای عضویت در شورای ملّی احتمالی ایران شوند تا به خارجی ها بگویند که ما هستیم، بیایید به سراغ ما و حمایتمان کنید. 


این واقعا یک تراژدی بزرگ ملّی است.»
وی ادامه داد: «عده ای از همین آقایان زمانی به محمدرضاشاه پهلوی خرده می گرفتند که به آمریکایی ها خیلی نزدیک است و دستش در دست آن هاست. اما الآن ما متأسفانه می بینیم که از اصلاح طلب مسلمان گرفته تا کمونیست قبلی و فعلی، همه دوان دوان خودشان را می رسانند به "کعبه واشنگتن" که بتوانند در مقابل آمریکایی ها خودشان را بزک کنند و حتی حاضرند به عنوان دست نشانده آمریکا وارد عملیات نظامی هم بشوند.»
دکتر شجاعی با کنایه اضافه کرد: «از این کنفرانس ها بسیار بوده، بعضی هایشان پشت درهای بسته و بعضی ها در هتل ها؛ حتی در نمایش های تلویزیونی هم میزگردهایی شبیه به اینها انجام می شود. فقط کم مانده است که جلسه بگذارند و از سران جمهوری اسلامی دعوت کنند که بیایند و برایشان کنفرانس بدهند با این موضوع که چطور می شود دوباره به ایران برگشت؟!»

وی در پایان گفت: «آنچه مسلم است اینکه مردم ایران به این خودشیفتگی ها، خودباختگی ها و خودفروشی ها توجه نمی کنند و قطعا سرنوشت نهایی در داخل کشور تعیین می شود امّا به اعتقاد من، این یک شرمندگی و شرمساری تاریخی است که ما می بینیم رجال به اصطلاح سیاسی ما در هیبت اپوزیسیون، حتی در ممالک آزاد هم از اصول اولیه دموکراسی نمی توانند جانبداری کنند.» 





پاینده ایران


No comments:

Post a Comment